سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/8/4
4:14 ع

Samsung Galaxy Tab 3 Lite 7.0 SM-T111    در سال 2014 توسط کمپانی سامسونگ تولید و به بازار عرضه شد.

تبلت سیم کارت خور سامسونگ

تبلت سامسونگ گلکسی تب 3  با مدل T111 و پسوند لایت وارد بازار شده که بیانگر ارزان‌تر و ساده تر بودن این مدل است.

سامسونگ با حذف دوربین جلویی وقرار دادن یک دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، تغییر تراشه و یک سری تغییرات جزئی، قیمت این تبلت را کاهش داده و برچسپ لایت را برای آن نهاده است.

وزن این تبلت 7 اینچی 322 گرم بوده و جنس بدنه آن نیز همانند اکثر تبلت ها از پلاستیک است.

مدل پردازنده به کار رفته در آن Marvell PXA986 به سرعت 1.2 گیگاهرتز می باشد.

این تبلت سامسونگ با دو هسته  پردازشی عملکردی هوشمند دارد.

ظرفیت حافظه داخلی آن 8 گیگابایت برآورد شده است این حجم حافظه ممکن است کم باشد اما از قابلیت نصب کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت برخوردار است.

صفحه نمایش لمسی گلکسی تبلت T111 سامسونگ از نوع  TFT LCD با قابلیت دریافت چند لمس همزمان می باشد.

یکی از برترین ویژگی های این تبلت سامسونگ امکان قرار دادن سیم کارت برای ایجاد مکالمه صوتی و همچنین داشتن ویژگی 3G برای اینترنت همراه با سرعت بالا و البته مکالمه تصویری است.

GPS، بلوتوث نسخه 4 ، پشتیبانی از جاوا و شتاب سنج از دیگر امکانات این تبلت است.

در آخر سیستم عامل آن اندورید Jelly Bean 4.2 می باشد.

با این تبلت Samsungشما می توانید از 9ساعت اینترنت بیسیم، 7 ساعت اینترنت 3G و 9 ساعت نمایش فیلم بهره مند شوید.

این تبلت با ویژگی های مناسب و قیمت ارزان خود می تواند گزینه ای برای افرادی باشد که به دنبال تبلتی خوب، با نسخه اندوروید جدید، سبک وداشتن امکان مکالمه صوتی هستند.

همچنین بلندگوی به کار رفته در آن امکان پخش صدایی بلند را دارد که این مزیتی برای دوستداران موسیقی محسوب می شود.

Samsung Galaxy Tab 4 7.0 SM-T231

 

تبلت سیم کارت خور سامسونگ

سامسونگ در بهار سال 93 از نسل چهارم تبلت های گلکسی تب پرده برداشت. اصولا این شرکت تبلت های میان رده خود را تحت برند گلکسی تب به بازار عرضه می‌کند. گلکسی تب 4 در سه اندازه مختلف 7، 8، و 10.1 اینچی معرفی شده است. گرچه این دستگاه‌ها در قیاس با تبلت های قدرتمند سری نوت، نوت پرو و تب پرو، میان رده محسوب می‌شوند، با این حال، نسبت به اکثریت تبلت های میان رده بازار پر قدرت‌تر هستند. هر سه تبلت معرفی شده در سری گلکسی تب 4 از مشخصات نسبتا یکسانی بهره می‌برند.

گلکسی تب 4 به نمایشگری با رزولوشن 800 × 1280 پیکسل مجهز است. این رزولوشن برای نمایشگر 7 اینچی این تبلت، تراکم پیکسلی 216ppi را به همراه دارد.  این صفحه نمایش TFT خازنی تا 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد.

در مدل گلکسی تب 4 سامسونگ، یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه به منظور مکالمات تصویری قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که شما به کمک این دوربین می‌توانید با کیفیت HD فیلم‌برداری کنید. دوربین جلویی یا همان وبکم نیز در مکالمات ویدیویی به مدد شما می‌آید.

سرعت پردازنده داخلی چهار هسته ای آن،1.2 گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی آن همانند تبلت T111 ، Vivante GC1000 می باشد.

سامسونگ سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت را با رابط کاربری اختصاصی خود یعنی TouchWiz UX بر روی این تبلت قرارداده است. در این مدل به خاطر وجود شیار سیمکارت کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده از شبکه های پرسرعت اینترنت، از قابلیت مکالمه نیز بهره ببرند.

این دو تبلت سیم کارت خور سامسونگ با وجود قیمت مناسبی که دارند محبوبیت بسیاری را در بازار از آن خود کرده اند. خوش دست بودن، کیفیت خوب بدنه و طراحی زیبایی که دارند این موضوع  را پررنگ تر کرده است.

 

منبع :ارزانترین تبلت سیم کارت خور سامسونگ



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ