سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/10/28
9:40 ص

مزایا و معایب گلکسی نوت سامسونگ مدل P601

 


درتبلت P601 شاهد ارتقا در طراحی بدنه هستیم که سامسونگ از پوشش بهتری استفاده کرده که شامل ، نمایشگری متوسط ، سخت افزاری قدرتمند، در نظر گرفتنکیفیت دوربینها بالاتر ازحد استاندارد تبلت ها، قلم و نرم افزارهایی که عملکردهای قلم را پشتیبانی میکنند، هستیم.

تبلت P601 سامسونگ تبلتی با مشخصات فوق العاده است که دارای پردازنده 8 هسته ای می باشد.

بانگاهی مختصر به مشخصات تبلت متوجه میشوید که با یک تبلت کاملا حرفه ای طرفهستید که میتواند تمامی نیازهایی را که شما از یک تبلت انتظار دارید برآورده کند.

ابعاد دقیق آن 171.4*243.1 میلیمتر وبه ضخامت 7.9 میلیمتر است.

ضخامت این تبلت 8.89 میلی متر و وزن آن 585 گرم میباشد.

تبلت گلکسی نوت سامسونگ

لبه‌هایمنحنی شکل و وزن متناسب گلکسی نوت 10.1 باعث شده تا به خوبی در دست جای بگیرد و بتوانید برای کار طولانی مدت از آن استفاده نمایید.

جنسبدنه آن از پلاستیک محکمی ساخته شده است که طرح چرم مانندبسیار زیبایی دارد. البته تا زمانی که پشت دستگاه را لمس نکنید متوجه جنس چرمی بدنه ی دستگاه نخواهید شد.

حافظه ذخیره سازی داخلی آ  نیز در دو مدل، 16 و 32 گیگا بایت  است و امکان ارتقا حافظه از طریق میکرو اس دی تا 64 گیگابایت هم وجود دارد. همچنین یک اسلات برای جای گرفتن قلم در کنار تبلت قرارداده شده است.

میزان حافظه رم این دستگاه 3 گیگابایت است.

دوربین اصلی این تبلت سامسونگ 8مگاپیکسل است و بدین ترتیب می توانید با آن عکس هایی بسیار زیبا و با کیفیت داشته باشید.

کیفیت وب کم این تبلت سیم کارتخور سامسونگ 2 مگاپیکسل گزارش شده است.

این تبلت همراه با قابلیت مکالمه از شبکه اینترنت پرسرعت 3جی نیز پشتیبانی می کند.

سیستم عامل آن نیز اندروید4.3 که به همراه رابط کاربری مخصوص سامسونگ یعنی TouchWiz می باشد.

تبلت گلکسی نوت سامسونگ

همچنینبا استفاده از قلم S-Pen می توانید به راحتی با نرم افزارهای روی این تبلتکار کنید. به واسطه این قلم از ویژگی های کاربردی بسیار زیادی برخوردار خواهید بود، به طور مثال اگر کاربر دکمه قلم را فشار داده و دو بار روی صفحه نمایش تبلت تپ کند نرم افزار مخصوص نت برداری اجرا میگردد.

کارکردن در فوتوشاپ با قلم دیجیتالی فوق العاده راحت و دوست داشتنی است و اینقابلیت Galaxy Note 10.1 را به پیشنهاد برای انتخاب مناسب طراحان تبدیل کرده است.

اگر شما به قابلیت های منحصر به فرد نوشتاری و ترسیمی با قلم نیازمند هستید، قطعا نسخه 2014 تبلت Galaxy Note 10.1سامسونگ یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب شما خواهد بود. با حذف قلم S Pen، شاید رقبای نوت بسیار بهتر هم بحساب آیند. سامسونگ چندین مشکل با اپلیکیشن های سازگار با قلم خود که در نسخه قبلی نوت آزاردهنده بود را در اینجا اصلاح نموده است.

باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت 8220میلی آمپری این تبلت اجازه نا محدود بودن در دنیای دیجیتال را به کاربران خود می دهد تا به راحتی حدود 10ساعت به تماشای فیلم و9 ساعت اینترنت WiFi و3G  بپردازند.

برخورداری از صدای دالبی بهترین مزیت 2 بلندگوی آن برای دوستداران موسیقی است.

 

منبع :نگاهی به گلکسی نوت سامسونگ P601

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ